egim

              eDnevnik

  • Назив школе: Гимназија
  •   Адреса: Зелена улица 13, Бечеј
  • Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
  • Телефон: 021/6913-165
  • страница гимназије
  • страница гимназије

 

 

 

ZlatnaMedaljaGimnazijaBecej

 

 

 

Ресурси за наставнике

СТРУЧНО УСАВРШАВАЊЕ

 

ИЗВЕШТАЈ О РЕАЛИЗОВАНОМ СТРУЧНОМ УСАВРШАВАЊУ У ШКОЛСКОЈ 2015/2016. ГОДИНИ

 

Име и презиме Назив семинара Датум Компетен-ције

Приоритети

(изборни/обавезни )

Број

сати /бодова

Место

Одржавања,

акредитација

 
Ачаи Ђерђи Функција   музеја,галерија и колекција   у унапређивању наставе   ликовне културе,766

мај

К2

П1

16

Академија   уметности Нови Сад

 
Школа   будућности-Е-алати у настави,223

март

К1

П10

24

Он-лине

 
Биљана Бањац

Мој ученик-жртва,починилац и посматрач насиља,42

Подршка мобилности младих на локалном нивоу

05.05.2016.

22.-24.04.2016.

К3

К3

П6

П1,4

8

Нови Бечеј

Ковачица,

неакредитован

 
Весна Смајловић Мотивација и психолошки   принципи учења 28.-29.12.2015.

К2

П2

            

16

Гимназија Бечеј

 
Батинић Ирина

Мотивација и психолошки   принципи учења

28.-29.12.2015.

К2

П2

            

16

Гимназија Бечеј

 
Весна Савић Мотивација и психолошки   принципи учења

28.-29.12.2015.

К2

П2

          

16

Гимназија Бечеј

 
Европски   дани језика-значај мултилингвализма 26.09.2015. К1 П4

Филолошки факултет Београд,

неакредитован

 
   
   
Пејин Софија Превенција насиља и злостављање деце путем ИКТ-а

19.-20.02.2016.

К4

П6 16

Гимназија Бечеј

 
Имброњев Хајду   Тимеа Позитивна дисциплина у школи и породици 12.-13.06.2015. К4 16 ОШ Светозар Марковић Бачко Градиште  
Марјански Бојан Обука главних учесника у завршном испиту на крају основног образовања и васпитања у функцији осигурања квалитета завршних испита

Јун 2016.

К4

16

Нови

Бечеј,

акредитован

 
Бланка Окука Мотивација и психолошки   принципи учења 28.-29.12.2015.

К2

П2

            

16

Гимназија Бечеј

 
Миодраг Басарић Превенција насиља и злостављање деце путем ИКТ-а

19.-20.02.2016.

К4

П6 16

Гимназија Бечеј

 
Мотивација и психолошки   принципи учења

28.-29.12.2015.

К2

П2

16

Гимназија Бечеј

 
Катарина Гаврић

Ноћ биологије

17.04. 2015

Департман за биологију и екологију Нови Сад,

неакредитован

 
Мотивација и психолошки   принципи учења

28.-29.12.2015.

К2

П2

16

Гимназија Бечеј

 
Превенција насиља и злостављање деце путем ИКТ-а

19.-20.02.2016.

К4

П6 16

Гимназија Бечеј

 

Маја Обрадовић

Мотивација и психолошки   принципи учења

28.-29.12.2015.

К2

П2

16

Гимназија Бечеј

 
Иван Ковач Мотивација и психолошки   принципи учења

28.-29.12.2015.

К2

П2

            

16

Гимназија Бечеј

 
Инклузивно-ексклузивни Бечеј-локална заједница по мери детета 23.05.2016. К3 П8

Бечеј,

неакредитован

 

Кресоја Марица

Интеркултуралност у образовању-конференција 18.12.2015. К3 П2,7 1 Нови Сад  
Свако дете може да учи-конференција 14.05.2016. К3,4 П3,5 1 Нови Сад  
Симпозијум-сексуално образовање и унапређење репродуктивног здравља 26.09.2015 К2,3 П4,5

Нови Сад,

неакредитован

 
Здравствено   образовање о репродуктивно здрављу Септембар 2015

Нови Сад,

неакредитован

 
   
Отилија Штефанига

Мотивација и психолошки   принципи учења

Стубови образовања за зивот и рад у 22 веку

Катекизам омладине у Католичкој цркви

28.-29.12.2015.

03.10.2015.

30.01.2016.

К2

К2

К2

П2

П2

П2

 

16

8

Гимназија Бечеј

Кикинда

Ада,

неакредитован

 

Дубравка Милинков

Мотивација и психолошки   принципи учења 28.-29.12.2015.

К2

П2

            

16

Гимназија Бечеј

 
Вајдле Љиљана

Мотивација и психолошки   принципи учења

28.-29.12.2015.

К2

П2

 

16

Гимназија Бечеј

 
Превенција насиља и злостављање деце путем ИКТ-а

19.-20.02.2016.

К4

П6 16

Гимназија Бечеј

 
Светлана Ковачев Превенција насиља и злостављање деце путем ИКТ-а

19.-20.02.2016.

К4

П6 16

Гимназија Бечеј

 
Тамара Проданов

Мотивација и психолошки   принципи учења

Превенција насиља и   злостављања деце путем ИКТ-а

28.-29.12.2015.

19.-20.02.2016.

К2

К4

П2

П6

 

16

16

Гимназија Бечеј

Гимназија Бечеј

 
Пејић Зоран

Мотивација и психолошки   принципи учења

Превенција насиља и   злостављања деце путем ИКТ-а

28.-29.12.2015.

19.-20.02.2016.

К2

К4

П2

П6

 

16

16

Гимназија Бечеј

Гимназија Бечеј

 
Биљана Бошковић

1.Мотивација и психолошки   принципи учења

28.-29.12.2015.

К2

П2

            

16

Гимназија Бечеј

 
Галфи Атила

Мотивација и психолошки   принципи учења

28.-29.12.2015.

К2

П2

16

Гимназија Бечеј

 

Превенција насиља и   злостављања деце путем ИКТ-а

19.-20.02.2016.

К4

П6

            

16

Гимназија Бечеј

 

Нача

Ференц

Превенција насиља и злостављање деце путем ИКТ-а

19.-20.02.2016.

К4

П6

16

Гимназија Бечеј

 

Конференција-настава природних појава-очигледно и занимљиво,438

14.11.2015.

1

Нови Сад

 
Конференција-образовање,855 27.02.2016. 1 Суботица  
Тот Емеше Мотивација и психолошки   принципи учења

28.-29.12.2015.

К2

П2

16

Гимназија Бечеј

 
                 

Нови План и програм за гимназијe

Унапређивање гимназијског образовања реализује се и увођењем принципа изборности. Ученик је први пут у могућности да почев од првог разреда, а закључно са четвртим разредом бира изборне програме. Активан избор, омогућава ученику да самостално креира део свог образовања у складу са својим интересовањима и потребама. Тиме се очекује и веће ангажовање ученика али и веће постигнуће.

Постоји шест понуђених изборних програма са по једним часом недељно за први и други разред. Од ових шест свака гимназија бира четири изборна програма које нуди ђацима у првом и другом разреду а ученици бирају два изборна програма. Изборне програме које су изабрали у првом разреду ученици не морају похађати у другом разреду, него их могу у зависности од њиховог интересовања променити.

Изборни програми за први и други разред гимназија су:

  1. Језик, медији и комуникација
  2. Појединац, група, друштво
  3. Здравље и спорт
  4. Образовање за одржив развој
  5. Примењене науке
  6. Уметност и дизајн

У трећем и четвртом разреду постоји девет изборних програма са по два часа недељно:

  1. Образовање за одржив развој
  2. Уметност и дизајн
  3. Примењене науке 1 за усмерење ка медицинским наукама
  4. Примењене науке 2 за усмерење ка техничким наукама
  5. Основи геополитике
  6. Економија и бизнис
  7. Религије и цивилизација
  8. Методологија научног истраживања
  9. Савремене технологије

Од понуђених девет изборних програма, гимназија ученику нуди пет изборних програма а ученик бира два изборна програма у трећем разреду, које мора наставити и у четвртом разреду.

Новина је повећање недељног броја часова на природно-математичком, друштвено-језичком и општем смеру за два часа недељно у сва четири разреда. Сви предмети добијају додатне наставне садржаје кроз изборне програме, односно додатне часове, које могу да предају досадашњи професори гимназија. На пример гимназија од укупно 24 одељења, имаће додатних, нових 6864 часа, што је ново додатно ангажовање за скоро десет наставника. На сваком изборном програму могу радити наставници са два или више досадашњих  предмета.

Министарство просвете, науке и технолошког развоја посебан значај даје предмету рачунарство и информатика, који постаје обавезан предмет у основној школи. Планира се да се дигитална писменост и неки садржаји који су се до сада предавали у гимназијама транслирају у основну школу. Организационо и методички, настава рачунарства и информатике ће се реализовати искључиво вежбама у рачунарским кабинетима.

Поред тога предвиђен је предмет напредне технологије са темама из рачунарства и информатике, програмирања, електронике и роботике. Развој међупредметних  компетенција и међупредметни изборни програми намећу примену ИКТ-а у свим обавезним предметима и изборним програмима гимназијског образовања.

Поред тога ученицима се нуде и смерови за ученике са посебним способностима за рачунарство и информатику као и обдарених ученика у математичкој гимназији. Решења  за рачунарство и информатику су избалансирана и квалитетнија него до сада, заузет је став да ИКТ мора бити у свим предметима али и да остане предмет рачунарство и информатика у вежбама док се напушта концепт досадашње блок наставе.

Поткатегорије